Saturday, January 19, 2013

Workshop business plan canvas January 2013

Buat pertama kalinya saya menjalankan "Workshop business plan canvas" yang dihadiri para usahawan yang pelbagai latarbelakang perniagaan mereka. dari mereka yang menjana jutaan ringgit hinggalah mereka yang baru mahu memulakan perniagaan mereka hadir semalam. 

Alhamdulilah saya dapat berkongsi pengalaman saya mengunakan business plan canvas (BPC) dalam syarikat dan perniagaan yang saya jalankan selama ini. Saya juga bersyukur dapat berkongsi dengan peserta menyediakan Business plan perniagaan mereka. 

Dari bengkel semalam mereka dapat menilai bagaimana mahu memajukan perniagaan mereka ke tahap maksimum. Antara yang hadir adalah http://www.jualanmega.com/ Anis Yussof, Anis juga berkongsi pengalaman beliau yang tidak pernah bekerja dan menjalankan perniagaan on-line dan menjana pendapatan antara 15k - 20k sebulan. Ianya benar.   



Mereka yang menghargai

Perbincangan yang serious 

MBA buat untung juta-juta, insyaallah

Perbincangan berkumpulan menyelesaikan bisnes plan

Antara peserta yang hadir

No comments: