Thursday, January 17, 2013

Jual diri dulu baru jual produk.

Berniaga melalui facebook semakin popular sekarang


saya menasihatkan kepada semua yang berniaga menggunakan sebaik mungkin teknologi internet sebahagian teknik pemasaran mereka, ianya benar akan melonjakan sale anda. Terutamanya teknologi facebook, dulu anda perlu mengambil database seperti no phone, alamat dan lain-lain untuk anda memastikan consistent contact, consistent reminder, dan consistent follow-up” dengan customer tetapi dengan adanya facebook semua perkara ini tidak perlu lagi. 

Saya telah berjumpa seorang sahabat saya yang boleh membuat jualan kereta secara purata 30 buah sebulan dengan hanya baru menceburi bidang tersebut selama setahun. saya tanyakan rahsianya...katanya rahsia FACEBOOK. 

Aktifkan diri melalui Facebook sebab ramai prospek suka duduk depan facebook jumpa dia di facebook jer...Di facebook ni, jangan buat banyak promosi, nanti orang menyampah. Tapi, ambik peluang untuk kongsikan tips dan apa sahaja yang positif yang boleh membuatkan hidup mereka lebih baik. Mungkin beberapa perkara yang anda tahu, jika anda mahir dengan kereta ..berikan tip berkenaan kereta dan seterusnya. Barulah facebook memberi manfaat untuk semua.

No comments: