Monday, January 27, 2014

kalau betul ..betul lah

Kalau betul ...saya cakap betul, kalau salah, saya cakap salah. kalau saya tak suka, saya cakap tak suka. sebab saya rakyat biasa yang perlukan perubahan dan perlukan pemimpin yang cerdik memimpin.

+ saya tak suka barang naik harga, patut banyak cara lain kerajaan boleh tolong seimbangkan ekonomi.

+ saya tak suka kerajaan beri BR1M kat rakyat sebab negara lebih memerlukan pembangunan , nak pakai duit banyak, tak suka malaysia lebih banyak berhutang

+ saya tak suka YB - YB asik gaduh sesama sendiri dan kurang membila rakyat

+ Saya lagi tak suka....tak suka...tak suka... bila ada yang letak jawatan dan nak adakan pilihanraya sesuka hati..membazir, ini bukan masanya untuk terlalu berpolitik. sepatutnya semua berganding tangan memperbaiki keadaan yang ada....mungkin saya terlalu berfikiran positif.

tolong lah buat kerja wahai YB-YB dan orang politik ... janganlah kami rakyat dipolitik kan. korang ni...kata nak sama-sama kerja membangunkan negara. apa alasan korang , pun saya tak terima.

saya ramai kawan politik, korang jangan macam ni ekk, saya taku korang pemimpin sejati dan HEBAT itu sebab saya pilih korang Faizul SallehHasmi HashimMas Ermieyati Samsudin, saiful rizal, YB Budiman Mohd Zohdi dan YB Mohammad Taslim.

Ini bukan pasal pas, bukan pasal pkr atau mca atau bukan pasal umno. ini pasal kepentingan negara.

cukup la buat le kerja...kerja la..beri idea positif.

berita dun PKR letak jawatan dan pilihanraya semula.

http://www.malaysiakini.com/news/252901coa

No comments: