Saturday, December 14, 2013

Seminar Bangkit 2014


----------------------
TAWARAN HEBAT
----------------------

Tajuk :: Seminar bisnes baru mula 2014
Tarikh :: 18, 19 dan 20 Dec 2013 (Rabu, Khamis dan Jumaat)
Tempat :: D'impian Country Resort Muar, Johor

Bagaimana dengan matlamat bisnes anda pada 2013 ni, adakah sudah tercapai atau belum lagi tercapai? atau semua matlamat anda gagal langsung tahun ni. Jangan terlalu kecewa.

Sebelum berakhirnya tahun ni saya ingat nak anjurkan satu seminar power yang best iaitu seminar bisnes baru mula 2014. Seminar jati diri untuk menjadi seorang usahawan yang hebat.

Insyaallah, saya akan membawa modul keusahawanan yang bukan sekadar motivasi semangat tetapi saya bawakan tip dan cara-cara untuk anda bangkit berjaya dalam bisnes anda tahun 2014.

Sebagai pesarta seminar kali ini apa yang uniknya adalah saya akan bawa semua peserta meninjau semua operasi bisnes D'impian Group termasuk perhotelan dan trianing centre, D'impian Agro, Kilang Baja, Bisnes Training, Bisnes restoran, bisnes catering, tanaman serai dan bisnes on-line. Saya bawa pusing semua dari muar ke batu pahat semua bisnes kami. Anda boleh belajar terus dari apa yang anda lihat dan bagaimana boleh membuat untung dari bisnes.

Seminar ini adalah dalam kumpulan yang kecil supaya saya sendiri boleh melayan sendiri semua peserta yang hadir, buat sama-sama BMC bisnes anda sampai jadi, menjawab soalan strategy marketing plan bisnes anda dan lain-lain masalah bisnes anda.

Mungkin anda rasa mahal seminar ni, mungkin anda rasa dan beri alasan jauh, mungkin anda fikir macam mana nak cuti kerana dibuat hari bekerja itu semua adalah alasan untuk anda mendapat sesuatu yang bermakna dan menukarkan anda menjadi seorang usahawan yang luar biasa. Saya yakin, sukar untuk mencari seminar seumpama ini.

Bayaran beribu ringgit pun selalunya anda akan duduk didalam dewan seminar dan tidak dapat melihat contoh bagaimana rahsia menjalankan bisnes sebenar dan sekadar motivasi sahaja jika anda hadir seminar bisnes yang biasa. Bayangkan bagaimana anda mendapat ilmu dan tip membeli dan membina hotel anda sendiri, mempunyai syarikat catering yang menguruskan 30 event sebulan, belajar dan tahu bagaimana selok belok bisnes fizikal dibuat. Ini sebuah seminar yang mahal pengalaman nya.

Bukanlah saya boleh memganjurkan selalu seminar seumpamanya, mungkin setahun pun sekali sahaja dengan kesibukan saya. Anda boleh bercuti sambil mendapat ilmu, membesarkan rangkaian bisnes anda dengan rakan peserta yang hadir.

Insyaallah saya buka pendaftaran awal seminar ini hari ini untuk 10 peserta terpantas mendaftar. Saya beri 50% potongan harga kepada mereka yang mendaftar awal. pendaftaran nya amat mudah dengan 4 langkah sahaja

1. SMS " seminar " dan hantar ke 013-7999415
2. Anda akan mendapat balasan SMS arahan detial yuran dan number akaun.
3. Setelah yuran telah dibayar anda boleh email NAMA, ALAMAT EMAIL, PHONE NUMBER, BUKTI PEMBAYARAN ke mybaha76@yahoo.co.uk. Hantar atas tajuk :seminar bangkit 2014.

+ yuran seminar yang saya tawarkan adalah termasuk penginapan 3 hari, 2 malam dan makan dan semua pembelanjaan lain semasa seminar.

Coach Bahar.

No comments: