Sunday, October 26, 2014

ebook cocah bahar

Assalamualaikum dan salam ceria buat semua rakan FB

Sila like bila nampak post ini di FB anda.
Ada tak yang nak jika saya tawarkan pakej COMBO, kesemua ebook yang saya tulis. Anda akan dapat 11 buah ebook.
==============
Senarai ebooknya
==============
1. 33 Tips mulakan bisnes
2. Panduan Jana RM100 sehari
3. Buat rumah harga murah dan mudah :: langkah demi langkah
4. 47 rahsia jadi jutawan
5. Idea bisnes untung 2014
6. Buat duit dengan online
7. Kuasai bisnes anda dalam masa 24 jam.
8. Tranformasi Idea menjadi realiti
9. Rahsia Jana 10 ribu sebulan walau masih bekerja
10. 51 idea bisnes buat duit dari rumah
=====
Bonus
=====
11. Marketing Revolution Strategy :: Cara menjual terlajak laris.
Kalau dijual satu persatu ebook saya ini berharga lebih RM400. Tapi hari ini untuk 33 mereka yang terpantas membelinya saya hanya tawarkan dengan harga RM100 sahaja.
=================
Cara pembelian ebook
=================
1. Buat bayaran RM100 di buat ke ke akaun Maybank 501589003549 atas nama dimpian inn.
2. Hantar email ke coachbaharuddin@gmail.com dengan tajuk " Pakej Combo". Berikan nama anda, phone dan email juga bukti pembayaran.
3. Saya akan kirimkan ebook ini melalui email dalam format pdf.
Saya tutup tawaran ini jika sudah 33 orang pembeli. Saya akan senaraikan pembelinya.
Coach bahar.
Bermula sekarang, siapa cepat dia dapat. 1...2....3....
pesanan :: kalau nak tempah cepat boleh terus pm inbox saya.

No comments: