Tuesday, July 31, 2012

Kemudahan Overdraft Bank






Info niaga :: Anda tahu kemudahan overdraft di bank?. Saya harap kalau anda kurang mengetahuinya, anda perlu belajar dengan membaca atau menuntut ilmunya. Overdraft adalah kemudahan dari bank tetapi jangan jadi liability pula pada kita. Anda boleh buat DUIT dengan adanya kemudahan overdraft sebenarnya dan saya telah menggunakanya, hasilnya sangat lumayan. Anda perlu melabur duit yang anda dapat kepada perkara yang lebih menguntungkan tetapi lebih dilihat terjamin seperti perlaburan hartanah dan emas, saya ada ceritanya...siapa nak ilmu ni? sila like.



Info Niaga Overdraft 1 :: Perkara pertama anda perlu buat adalah mendapatkan kemudahan overdraft dari bank, permulaan nya memang sukar tetapi boleh dapat bila dapat kepercayaan bank...ungkin perlu cagaran pada peringkat pertama. langkah ke-dua anda perlu faham dengan baik tetang overdraft ni dan terakhir anda perlu displan dalam mengawal kewangan.


Info Niaga Overdraft 2:: Ingat !. Anda perlu berhati-hati dgn overdraft. saya ceritakan rahsianya , overdraft sebulan di kenakan cas perkhidmatan 1-3% sebulan (sebenarnya boleh runding dgn bank dapat lebih rendah interest) . Jika anda ada anda ada overdraft 200 ribu untuk membeli sebidang tanah (murah) yang berhasil sawit lagi-lagi beli cash ( dapat 4 ekar kalau kat muar), bayaran sebulan untuk interest adalah hanya lebih kurang seribu lebih sebulan. hasil sawit anda sebulan adalah RM2000. Selepas beberapa lama anda dapat menjual tanah itu semula dengan harga 300,000, berapa untung anda. Anda mahu contoh lagi? sudah faham sedikit sekarang?

2 comments:

risz said...

Bos, cerita lah lagi bos...banyak dah saya baca artikel kat blog ni. Smuanya (ilmu) disini mendatangkan manfaat pada saya. Terima kasih!

Kuala Lumpur-Car-Rental said...

terima kasih atas perkongsian..mudah2han aplication od saya lepasla...aameen